این خردادی های باهوش، اهل مبارزه و صبور
نوشته شده توسط : حامی

مي‌گويند متولدين خرداد دوست‌داشتني‌ترين 2 شخصيتي‌هاي دنيا هستند.
اگر روي دنده خوش خلقي باشند، بهترين و لذت‌بخش‌ترين ساعات زندگيتان را با آنها مي‌گذرانيد و از شوخ طبع‌شان لذت م‌بريد.

اما اگر شانس با شما يار نباشد و دوست خردادي شما از روي دنده چپ بلند شده باشد، با هيچ ترفندي نمي‌توانيد بد عنقي، بي‌حوصلگي و بد اخلاقي‌اش را تحمل كنيد.
پيشنهاد مي‌كنيم در اين مواقع خيلي دور و بر او نچرخيد و كمي تنهايش بگذاريد چون خودش بلد است چطور حال خود را بهتر كند.

اما پيشنهاد ويژه ما براي برخورد با خردادي‌ها اين است كه او را هيچ وقت كلافه نكنيد؛ يك خردادي همان‌قدر كه مي‌تواند صبور و انعطاف پذير باشد، اگر آستانه تحملش تمام شود مي‌تواند تبديل به موجودي عصبي و بي‌منطق ‌شود و تمام قول و قرار خود را فراموش ‌كند و فقط و فقط حرف خود را تكرار كند. اين افراد شماري از معروف‌ترين متولدين نيمه اول خرداد هستند:

جلیل شهناز ( 1300 )
موسیقدان ایرانی
اول خرداد

متولدين‌ خردادماه‌ ممكن‌ است‌ از نظر عاطفي‌ عميقا درگير شوند ولي‌ جنبه‌ ديگر شخصيت‌شان‌ بر ضد‌احساساتي‌ بودن‌ آن‌هاست‌ و اگر در يك‌ موقعيت‌ رمانتيك‌ به‌ ناگاه ‌ظاهر شده‌، به‌ آن ميخندند و بيشتر اوقات‌ پيروز مي‌شوند.

جان باردین ( 1908 )
فیزیکدان آمریکایی
2 خرداد

متولدين اين ماه، به‌خصوص متولدين دهه اول اين ماه، عمومـا افـرادي سخت‌كوش، با اراده، داراي پشتكار هستند. از لحاظ فيزيكي افرادي سالم، داراي استخوان‎ بندي محكم، چهره‎اي خوب، چشماني روشن و پوستي نسبتا تيره هستند.


باب ديلن (1941)
خواننده آمریکایی
3 خرداد

خردادي‌ها در زندگي با شانس و موقعيت‎هاي خوبي مواجه مي‎شوند. آن‌ها عموما افرادي عاطفي، خانواده دوست و رفيق باز بوده به طبيعت، كوه و دشت، سبزي‌هاي خوراكي و رنگ سبز علاقه دارند. اين افراد بيشتر به شغل‎هاي پر دردسر روي مي‎آورند

عبد الحسین سپیتا ( 1286 )
فیلم ساز ایرانی
4 خرداد

متولدين اين ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آن‌ها مال و ثروت ديده مي‎شود. صنعت دامداري و مواد‌غذايي موافق طبع آنها بوده و اينان اغلب طالب زندگي در طبيعت و روستاها هستند. اين افراد از لحاظ خانوادگي مسئوليت‌پذير بوده و خود را پايبند به آداب و رسوم مي‌دانند.


جان وین ( 1907 )
بازیگر آمریکایی
5 خرداد

قدرت متولدين اين ماه در صبر و تحمل قابل ستايش است. با تمام سرعت عملي كه از اين افراد در كارها و رفتارها شاهد هستيد، گاهي هم مي‌توانيد آن‌ها را در حالت‌هاي سكوت و رمانتيك، درحالي‌كه به طبيعت و زيبايي‌هاي آن نگاه مي‌كنند پيدا كنيد؛ آن‌ها واقع‌گرا و اصولي هستند و به همين دليل است كه فصل‌هاي طبيعت براي‌شان معنا و مفهوم خاصي خواهد داشت. بله، يكي از خصوصيات اصلي متولدين خرداد، با احساس بودن آنهاست و اين سردي ظاهر هم از همان رد گم كردن و سردر گم كردن كه ويژگي ذاتي آنهاست سرچشمه مي‌گيرد.


جوزپه تور ناتوره ( 1965 )
کارگردان ایتالیایی
6 خرداد

اكثر متولدين‌ خرداد ماه‌ داراي‌ هوش‌ و ذكاوتي‌ بالا و ذاتي‌ بوده و عاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزي‌ و هوشمندانه‌ هستند. اگرچه‌ تمركز حواس‌، دقت‌ و توجه‌شان‌ براي‌ مدتي‌ زياد است‌ ولي‌ متاسفانه‌ دوامي‌ ندارد. فرزي‌، چالاكي‌ و انرژي‌سرشار ذهني‌شان‌ به‌ آن‌ها اشتهايي‌ سيري‌ناپذير براي‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جديد مي‌دهد، اگرچه‌ آن‌ها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌‌اندوزي‌ و يادگيري‌ بيزارند.

 

استیون جرارد ( 1980 )
فوتبالیست انگلیسی
9 خرداد
متولدين اين ماه اغلب ميانه ‎رو و در افكار و ايده‌‎هاي شخصي خود متعصبند. از لحاظ زندگي و مسكن غيرثابت و اغلب مهاجر هستند. خردادي‌ها علاقه‌مند به طبيعت و زيبايي، احساساتي و متغير و اغلب در رشته‎‌هاي مختلف هنري فعاليت دارند.

 

کلینت ایستوود ( 1930 )
بازیگر آمریکایی
10 خرداد
از آنجايي‌ كه‌خردادي‌ها همه‌ فن‌ حريف‌ هستند و مهارت‌هاي‌ زيادي‌ دارند، مي‌توانند خيلي‌ سريع‌ انطباق‌پذير شده‌ و با بهره‌گيري‌ از خلاقيت‌، هوش‌ و ذكاوت‌ موروثي‌شان‌ خودشان‌ را با دنياي‌ اطراف‌ منطبق‌ ساخته و كنترل‌ اوضاع‌ را در دست ‌بگيرند.


مورگان فریمن ( 1937 )
بازیگر آمریکایی
11 خرداد
هنگامي‌ كه‌ جنبه‌شخصيتي‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمايش‌ مي‌گذارند، خيلي‌ جذاب‌ مي‌شوند ولي امان‌ از وقتي‌ كه‌ جنبه‌ شخصيتي‌ منفي‌شان‌ را نشان‌ دهند... و از بد هم‌ بدتر مي‌شوند. آن‌ها درست‌ مثل‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقيقت‌ افسونگراني‌ به‌ شمار مي‌آيند كه‌اگر شرايط به‌ نفع‌ آن‌ها پيش‌ برود بهترين‌ها هستند، در غيراين‌ صورت‌ افرادي‌خودخواه‌، خود محور، تخيلي‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بي‌قرار مي‌شوند. خردادي‌ها با يك‌ دنياشور و شوق‌ فعاليت‌هاي‌ جديد را آغاز می‌كنند





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: